10-1

10 saker jag vill göra innan jag dör:
 flytta tillbaka till usa, träffa en av mina idoler, hjälpa barn i afrika, få barn, simma i korallreven i australien, parasail, åka jorden runt, vara med i en film, bli älskad på riktigt, designa kläder.
 
 
 9 saker om dig själv:
fotografering är det bästa jag vet, jag är en märkesfreak, jag har alltid tyckt att jag själv är kreativ, jag gillar att saga det jag tycker, jag kan vara väldigt egoistisk ibland, I'm a sucker for chickflicks, jag gillar poesi, jag tanker alltid på framtiden, music är mitt liv.
 
 
8 sätt att vinna mitt hjärta:
få mig att skratta, få mig att känna mig vacker, va min bästa vän, inte vara rädd att erkänna att man inte är perfekt, lita på mig, killar som kollar blygt på en, stötta mig när det behövs, vara social.
 
 
7 saker du ofta grubblar på:
framtiden, döden, skolan, kärleken, hur andra har det, vad jag kan göra för att bli bättre, varför man lever.
 
 
6 kändisar du tycker är snygga:
Justin Bieber, Channing Tatum, Zac Efron, Ed Westwick, Keegan Allen, Brandon Pulido
 
5 saker du aldrig skulle vilja göra:
vara med i en olycka, bada med hajar, mista någon nära, bli mördad typ, se Jackass igen.
 
 
4 saker du köpt den senaste månaden:
mjukisbyxor, ett linne, en löparjacka och en kofta.
 
 
3 sätt att få dig att le/skratta:
kittla mig, göra något galet med mig, berätta någon rolig händelse.
 
2 gamla favoriter:
Sweet Dreams-Beyonce
Happy Ending-MIKA
 
 
1 sak folk inte visste om mig:
jag kan spela blockflöjt..




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: