Tjäna

Asså herre, jag har nu sett färdigt på alla säsonger av Gossip Girl. Det är hemskt jue, det hann liksom bli en del av mitt liv och nu är det slut. Åh det är så ledsamt att behöva skiljas från det haha det lät löjligt men ni fattar. Jag har ett album på mobilen med bara massa bilder av GG. Chuck Bass är seriöst den snyggaste levande människan på denna jord! HAHA tänker se om alla avsnitt igen.
I alla fall så var jag ute och fotade igår med Celina, det blev några helt ok bilder. Jag är typ skit trött nu, första dagen i skolan för mig på mer än en vecka. Är tyvärr inte helt frisk ännu men snart så! Så nu ska jag bara ta och kolla på någon mysig film och äta frukt. Och såklart göra läxor, wä.
Imorgon är det skolgårdens dag såå vi börjar 09.00 yäy, och slutar 13.00. Jag måste gå klockan 10.00 och hämta min plånbok som jag råkade lämna i Högdalen. Aja, hare gött hihi puss å grejer.




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: